Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2010 15:42 - Проект-книга роман част 2
Автор: foozyyy Категория: Хоби   
Прочетен: 878 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 19.04.2010 15:47


От няколко месеца нямах работа.Бях уволнен поради така наречената „криза“,работех като охрана в търговски център в Ню Йорк. Да нямах завършен колеж и затова работех ниско платена работа,но въпреки всичко парите ми стигаха да поддържам скромния си апартамент.Сега след тази случка снощи бях решен да започна нещо ново.Детектив-паранормални явления,това беше моята идея.Офиса щеше да бъде моя апартамент.Проблема ми идваше от това дали въобще щях да изкарвам някакви пари от това.Но мисълта,че много хора вярват в това,което им се е случило ме обнадеждаваше,че по някакъв начин биха прежалили пари за моята помощ и заедно да стигаме до истината.
Преди да започнех най-официално реших да се образовам малко.Седнах на стария ми компютър и се разрових из нета за паранормални явление,конспирации и символика.По форумите разбрах,че доста хора имат въпроси,но почти никои няма отговор или пък има ама той е до такава степен измислен,че и аз не мога да повярвам.Така разбрах,че няма кои да повярва и на моята история,но все пак реших да напиша за случилото се и да видя какво ще стане.
След като я написах и публикувах в току що напрвения си блог,продължих своето търсене из уеб пространството.Прочетените истории ме обнадеждиха,че ще има работа за моя занаят,а дадените коментари ми помогнаха да дам и собствена преценка за случващото се около нас хората. Мистиката ни заобикаля,но днешните дни са такива,че не забелязва ме нищо,а малкото които виждат,че има нещо необеснимо ги смятат за луди.Сега и аз съм един от тези луди,един от малкото хора ,решени да открият истината.
По този начин мина целия ми ден.На следващият реших да отида до библиотеката и да взема няколко книги ,които набелязах в интернет. Постепенно навлизах в материята на паранормалното.Разбрах също и за проект на име SETI – търсене на извънземна форма на живот.Направи ми впечатление ,че преди повече от 10 години НАСА са се оттеглили от проекта,но въпреки всичко той продължава да съществува и до днес като институт, в него може да се включи всеки по света и да помогне за обработването на информацията.За момента аз се въздържах от тава да се включа в проекта.
В библиотеката реших да потърся помоща на служител ,за да мога по лесно да намеря книгите ,които търся.След като взех всичко,което си бях набелязал, започнах да разпитвам за други неща и теми които ме вълнуваха:
-Ами от къде мога да прочета повече информация за зона 51 и случая Росуел(Roswell анг.)?-запитах служителката,която явно ми се чудеше какъв съм аз,че се занимавам с такива неща.
-Ем... да има доста книги по въпроса...
-Искам ги всичките.-прекъснах я аз преди да си е довърчила мисълта.
-Добре.Сега ще ви ги донеса.А от къде този интерес към тази тема.Нов изследовател ли сте?-нямаше начин да не ме запита това.
-Не точно.Опитвам се да открия истината за себе си.-не мислех да разкривам,че не търся истината само за себе си ,а да я разкрия пред целия свят.
-Като всички други преди теб.-отговори ми тя.И отиде за книгите.
Взех всички книги и се отправих направо към нас.Нямах търпение да започна да чета, и да попивам информацията.Навярно докато изчета тия книги щеше да мине известно време.Но до седмица максимум две смятам ,че ще успея и да мога да продължа със следващата крачка. 


Тагове:   роман,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: foozyyy
Категория: Забавление
Прочетен: 51292
Постинги: 30
Коментари: 18
Гласове: 286
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930