Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2010 22:18 - Проект-книга роман
Автор: foozyyy Категория: Хоби   
Прочетен: 871 Коментари: 0 Гласове:
2



 От къде ли да започна? Може би от това кой всъщност съм аз.Най-обикновен човек ако питате мен,но другите ме смятат за нещо невероятно,защо ли това ще разкрия по-късно. Казвам се Деймън Джоунс на 32 години, неомъжен, висок с нормално телосложение,голо теме,кестеняви очи и белег под дясното око.Точно този белег е причината аз да съм частен детектив, но не какъв да е, паранормален детектив. Всичко странно и необеснимо, което ви се случва го разследвам аз. А каква роля играе белега,просто го получих по необесним начин в съня си.
Една вечер сънувах чрка светлина ,която ме изгаряше и не можех да се събудя.Всеки път когато стисках очите си от болка се мъчех да се събудя,но неможех.Тази светлина беше толкова ярка,че неможех да забележе нищо покрай себе си. Започнах да усещам как лице ми се прорязва от много по-силна топлина от тази ,която изпитвах и точно в този момент се събудих.Станах от леглото и отидох пред огледалото пипнах си лицето и усетих ,че е горещо и когато светнах лампата над огледалото и видях,че под дясното ми око има разрез от които кръвта едва си проправяче път да избие. Нямах обеснение за това и от тогава започнах да търся отговори за всичко паранормално,що се случва по Земята. И по този начин да открия отговора и за моя случай.
Всеки би ме помислил за луд ,че разследвам това.Бихте си казали ,че просто съм фен на „Досиетата Х“ ,но аз съм обеден в това ,което правя и смятам да го докажа и съм готов на всичко ,за да го постигна.
И така ще започна от самото начало всичко,за да може и вие да си зададете въпроса дали е истина или лудост.А докъде съм стигнал има време да разберете.


Продължение скоро


Тагове:   роман,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: foozyyy
Категория: Забавление
Прочетен: 51279
Постинги: 30
Коментари: 18
Гласове: 286
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930